skip to Main Content
Akce

Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví

220,00 

Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Publikaci vydal Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal jako čtvrtý titul edice Kultura & Arts management.

27 skladem

Autor: Hilary Collinsová
Nakladatel: Institut umění – Divadelní ústav a Barrister & Principal
Jazyk: český
ISBN: 978-80-7008-386-4
EAN: 9788070083864
Rok vydání: 2017
Vazba: V2
Edice: Mimo edice
Oddělení: Institut umění
Počet stran: 208
Katalogové číslo: 92022002 Kategorie:

Popis

Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Publikaci vydal Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal jako čtvrtý titul edice Kultura & Arts management.
Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd, a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí.

Hillary Collinsová (BA, MA, MBa, PhD) má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví ve Velké Británii, Evropě a na Blízkém východě.
Ve vlastní výzkumné práci se zabývá především tématy identity a zastavěného prostředí a jejich vzájemným působením. V posledních letech se věnuje zkoumání sociálních inovací a jejich vlivu na roli profesionálních návrhářů, společně s rolí designového myšlení v rámci designového managementu. Hillary vyučuje rovněž Strategický design management a Designové myšlení.

Další informace

Hmotnost 0.43 kg
Rozměry 17 × 23 cm
Back To Top