Skip to content

Kulturní politika: Management, hodnota a modernita v kreativních průmyslech

Původní cena byla: 285 Kč.Aktuální cena je: 256 Kč.

Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky podložený úvod do problematiky kulturního mana¬gementu založený na zkušenostech z Velké Británie.

62 skladem

Specifikace produktu:

Dodavatel: Institut umění - Divadelní ústav
Nakladatel: Barrister & Principal a Institut umění – Divadelní ústav
ISBN: 978-80-7008-356-7
EAN: 9788070083567
Rok vydání: 2015
Vazba: V2
Edice: Mimo edice
Oddělení: Institut umění
Počet stran: 264
somdn_product_page
Katalogové číslo: 50350045 Kategorie:

Popis

Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky podložený úvod do problematiky kulturního mana¬gementu založený na zkušenostech z Velké Británie. Dave O’Brien vyučuje problematiku kulturních a kreativních průmyslů na univerzitě v Londýně. Specializuje se zejména na problematiku kultur¬ních hodnot a témata spojená s kulturní politikou měst. „Tato publikace přichází do arény kulturní politiky ve správný čas a hovoří k věci. Rozebírá všechna podstatná témata ve vztahu ke kulturní politice a jejím rozmanitým projevům ve Spojeném království. Je to kniha, na niž jsme dlouho čekali, a je zcela nezbytná pro studenty vysokých škol napříč škálou různých disciplín zahrnujících kulturní management, rozvoj/management turismu, muzejní praxi a kurátorství, arts management atd.“ – Clare Carruthers, University of Ulster

Další informace

Hmotnost 0,39 kg
Rozměry 13 × 20 cm
Back To Top